Startup plánuje investovať do skvalitnenia svojich služieb a chce
založiť vlastný inovačný lab zameraný na využitie umelej inteligencie
v call centrových riešeniach. V Bratislave a Prahe aktuálne zamestnáva
zhruba 60 ľudí, tento počet plánuje zdvojnásobiť. Na Slovensku tak
pribudne v tejto sfére 50 nových pracovných miest. Pôjde predovšetkým
o vývojárske pozície, posty produktových manažérov i IT špecialistov.
"Časom by sme chceli náš tím rozšíriť až trojnásobne a vyvinúť viac integrácií s inými službami,"
okomentoval plány firmy jeden zo zakladateľov Martin Malych. Partner
fondu Point Nine Capital Christoph Janz vyzdvihol, že firmy po celom
svete presedlali na prácu z domu, aj preto sú v súčasnosti flexibilné
a ľahko použiteľné call centrá dôležitejšie ako kedykoľvek predtým.
Spoločnosť založili dvaja Slováci – Martin Malych a Viktor Vanek –
v roku 2018 ako aplikáciu na telefonovanie cez webový prehliadač. V roku
2019 prijali investíciu od českého fondu Presto Ventures a rozšírili
tím – expandovali na zahraničné trhy. Aktuálne firma poskytuje cloudové
telefónne riešenia pre malé a stredné firmy v 80 krajinách sveta. Na
Slovensku ich služby využíva napríklad Profesia.sk alebo firma DHL.